Contact

Contactformulier

Naam (verplicht)

Geef aan welk product of onderwerp uw vraag betreft (verplicht)

E-mail (verplicht)

Telefoon

Heeft u al een aanvraag ingediend? (verplicht)

Omschrijf uw vraag of opmerking zo duidelijk mogelijk (verplicht)

 

Wij hebben bij voorkeur contact via het contactformulier, op die manier kunnen wij u het beste helpen. Wij streven ernaar uw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Raadpleeg ook de 'Veel gestelde vragen' en de productinformatie op onze website.

Heeft u een opmerking, vraag of suggestie? Vul in dat geval ook het contactformulier in.  

Telefonische klantenservice

Vragen over de status van uw aanvraag worden niet door onze klantenservice beantwoord. In de aanvraagportal kunt u de status van uw digitale tachograafkaart of scheepvaartproduct inzien. Klik hier om in te loggen.

Voor informatie over de wet- en regelgeving kunt u de productpagina’s raadplegen of ga naar wetten.overheid.nl. Onze klantenservice geeft u geen informatie over persoonlijke dossiers of over wet- en regelgeving. De status van aanvragen voor boordcomputertaxikaarten is nog niet online te volgen. Ook hierover geeft onze klantenservice u geen informatie. 

Telefoon: 088 - 998 48 88 (lokaal tarief)

Balie

Onze balie is alleen op afspraak te bezoeken. Gebruik het bovenstaande contactformulier om een afspraak te maken.

Het bezoekadres van Kiwa Register is:
Sir Winston Churchilllaan 273
2288 EA  Rijswijk (Zuid-Holland)

 

Postadres

Het postadres van Kiwa Register is:
Postbus 4
2280 AA  Rijswijk (Zuid-Holland)

 

Klacht

Als u niet tevreden bent over de aanvraagprocedure, de kwaliteit van uw product of als u van mening bent dat wij u niet op een correcte manier hebben behandeld, dan kunt u hierover een klacht indienen.

Klik hier voor ons klachtenreglement.